Ik heb een klacht of probleem
Waar kan ik terecht met een klacht of probleem? Wij doet onze uiterste best om iedereen naar alle tevredenheid van dienst te zijn. Toch […]
Ik heb geen pensioenoverzicht ontvangen
Ik draag pensioenpremie af, maar heb geen pensioenoverzicht ontvangen? Eén keer per jaar krijgt u van het pensioenfonds een Uniform Pensioenoverzicht (UPO) toegestuurd.
Ik ga stoppen met werk, hoe moet ik dit doorgeven
Mijn opdrachtgever en ik zijn overeengekomen dat ik binnenkort niet langer werkzaam zal zijn op locatie van mijn opdrachtgever. Op welke manier geef ik […]
Hoe kan ik mijn reserveringen opvragen
Hoe kan ik mijn reserveringen opvragen? U kunt uw reserveringen altijd opvragen. Het gaat dan om uw vakantiegeld en eventueel om uw vakantiedagen. Het […]
Hoe kan ik wijzigingen doorgeven
Hoe kan ik wijzigingen doorgeven? Door een email met je wijziging te sturen naar info@posd.nl. Je ontvangt een email als je wijziging is doorgevoerd. […]